• Wiadomości

• Zakończenie roku szkolnego 2022/2023

• Apel z okazji zakończenia roku szkolnego 2022/2023 , który odbył się 23 czerwca 2023 był pełen wzruszeń. Na początku Dyrektor szkoły Urszula Solis wymieniła wszystkich wyróżnionych uczniów z klas 1-7. Wręczone zostały świadectwa z wyróżnieniem oraz pozostałe świadectwa uczniów, a Dyrektor szkoły życzył uczniom udanych i bezpiecznych wakacji.

Następnie po krótkiej przerwie rozpoczęła się druga część akademii. Na początku nastąpiło przekazanie władzy nowemu Samorządowi Uczniowskiemu, a następnie wręczenie świadectw uczniom klas ósmych oraz statuetki dla Absolwenta Roku - Ryszarda Napory i Sportowca Roku - Krzysztofa Sadowskiego.

W ostatniej części uroczystości, głos zabrali absolwenci. Pożegnali mury swojej szkoły z wdzięcznością za trud nauczania i wychowania dla swoich nauczycieli i wychowawców.

Drodzy Absowenci życzymy Wam wielu sukcesów, a przede wszystkim, wiary w swoje możliwości na dalszych etapach swojej edukacji

Nowa galeria Zakończenie roku szkolnego 2022/2023 została dodana do albumu fotograficznego

• Apel podsumowujący konkursy

• Dnia 22 czerwca odbył się apel podczas którego ogłoszone zostały wyniki konkursów przedmiotowych oraz zawodów sportowych. Uczniowie otrzymali  nagrody, dyplomy i medale. W drugiej części apelu uczniwie klasy siódmej pożegnali koleżanki i kolegów z klas 8-ych.

Na koniec odbyła siętakże pogadanka na temat bezpieczenstwa podczas wakacji którą przeprowadzili panowie policjanci: Sławomir Gross oraz Daniel Szul.

Apel zakończony został polonezem w wykonaniu klas 8-ych.

Nowa galeria Apel podsumowujący konkursy została dodana do albumu fotograficznego

• Wycieczka do Szwecji 11-13.06.2023 - dzień pierwszy

• 11 czerwca 2023 r. o godz. 12:30 uczniowie w liczbie 45 - ciu, zebrali się przy szkole aby wziąć udział w wycieczce do Szwecji. Po zajęciu miejsc w autobusie - wyruszyli do Gdyni.

Pierwszym przystankiem był spacer na Skwerze Kościuszki. Następnie udali się do Portu w Gdyni. Przeszli odprawę na teminalu i weszli na pokład Promu Stena Line o nazwie Stena Ebba. Po zajęciu kajut, jeszcze przed wypłynięciem mogli wejść na górny pokład skąd obserwowali nabrzeże Gdyni oraz moment wyjścia z portu. Następnie udali się do kajut gdzie spędzili cały rejs do Karlskrone.

Wycieczka do Szwecji 11-13.06.2023 - dzień pierwszy

• Wycieczka do Szwecji 11-13.06.2023 - dzień drugi

• Do Karlskrone prom przypłynął 12.06.2023 o godz. 6:30. Natomiast uczniowie pobudkę mieli już o 5:00 po czym udali się na śniadanie do restauracji na promie i przygotowali się do wyjazdu na ląd. O 8:00 dołączyła do nas pani przewodnik Edyta i rozpoczęliśmy zwiedzanie miasta.

Pierwszym miejscem był punkt widokowy Bryggareberget z widokiem na miasto . Następnie udaliśmy się na skalną wyspę oraz obejrzeliśmy najstarsze domy w najstarszej części miasta. Kolejnym punktem było Nabrzeże Królewskie i Bastion Aurora z widokiem na port wojenny, po czym udaliśmy się do Muzeum Morskiego oraz na rynek gdzie mieliśmy możliwość spróbować lokalnych lodów oraz potraw.

Po południu przejechaliśmy do Kalmaru, gdzie w pierwszej kolejności zobaczyliśmy Most Olandzki i przejechaliśmy nim na Olandię. Po powrocie do Kalmaru, zwiedziliśmy starówkę, dziedziniec i wały obronne zamku.

Zmęczni ale pełni wrażeń wróciliśmy na terminal promowy, wjechaliśmy na prom po czym, po chwili oddechu udaliśmy się na kolację w restauracji promowej i wróciliśmy do kajut aby wypocząć przed kolejnym dniem wrażeń. Ok. godz. 21 wypłynęliśmy z powrotem do Gdyni.

Wycieczka do Szwecji 11-13.06.2023 - dzień drugi

• Wycieczka do Szwecji 11-13.06.2023 - dzień trzeci

• Dzień trzeci: o godz. 6:30 wpłynęliśmy do portu w Gdyni. Po wyjsciu z terminalu, wsiedliśmy do autokaru i udaliśmy się na śniadanie. Po śniadaniu ok. godz. 10 udaliśmy się do Galerii Metropolia gdzie obejrzeliśmy wystawę klocków LEGO i spędziliśmy czas na wspaniałej zabawie kreatywnej - mając do dyspozycji tysiące klocków Lego - tworzyliśmy według własnych pomysłów najróżniejsze budowle. Następnie udaliśmy się na Stadion LECHII Gdańsk, który zwiedzaliśmy z przewodnikiem. Była to nie lada gratka dla fanów piłki nożnej, ponieważ mogli zobaczyć i dotknąć murawy, ale też usiąć na ławkach zwodników, zobaczyć lożę stadionową oraz muzeum sportowe. Ok. godz. 15:00 wyruszyliśmy w drogę powrotną do Rudzienic.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć  ze wszystkich trzech dni wycieczki.

Wycieczka do Szwecji 11-13.06.2023 - dzień trzeci

• Wycieczka 6 klasy do Malborka

• Dnia 1 czerwca klasa 6 wraz z wychowawczynią Stefanią Wilk oraz panią Eweliną Pieńczewską-Dąbrowską udała się na wycieczkę do Malborka. Wyjechaliśmy o godz. 9:07 pociągiem PKP Intercity z dworca w Iławie po czym udaliśmy się do Malborka. Uczniowie z audioprzewodnikami na uszach zwiedzali Zamek Krzyżacki, który jest największym z zachowanych w Europie średniowiecznych zamków. Trzyczęściowa twierdza obronna w stylu gotyckim składa się z Zamku Niskiego, Zamku Średniego i Zamku Wysokiego. Najpiękniejszy widok na zamek jest od strony rzeki – Nogatu, a z zamkowej wieży roztacza się przeurocza panorama okolicy. Następnie udali się na spólny posiłek i ok. 15:30 wrócili do Iławy.